faq




We hebben hieronder de meest gestelde vragen opgesomd. 

Geen antwoord gevonden? Klik dan even onderaan op 'contacteer ons'.

Hoe werkt het? 


 The Rental Klub verzamelt het huurmateriaal dat op de Belgische markt beschikbaar is. Je kan daardoor op één plaats materiaal vinden van verschillende leveranciers en bij die verschillende leveranciers direct een offerte aanvragen. 

Via de verschillende filters en de zoekbalk vind je snel het gewenste huurmateriaal. Je kan dat huurmateriaal opslaan in een lijst door in de rechterbovenhoek van het product op het check of 'V' icoon te klikken. 

Indien je nog niet bent aangemeld zal je eerst een account moeten aanmaken. Via deze lijsten kan je dan bij de leveranciers waarbij je materiaal hebt uitgekozen een offerte aanvragen. 

De offertes worden apart verstuurd, je kan dus zelf kiezen bij welke leverancier je wel of niet een offerte aanvraagt.

Wij sturen die offerte aanvraag door aan de leverancier en vanaf dan is het aan hen. De leverancier zal jou een offerte bezorgen en de bestelling en betaling verder afhandelen.



Welke leveranciers vind ik op The Rental Klub? 


 Je kan het overzicht van leveranciers vinden via deze link. We voegen steeds nieuwe leveranciers toe. Heb je zelf een leverancier die je graag op THE RENTAL KLUB zou vinden? Laat het ons weten!



Wat als ik een product niet vindt? 


 Je kan op verschillende manieren naar een product zoeken. via de filters aan de linkerkant van het productoverzicht. Daar kan je filteren op categorie, kleur, materiaal, vorm, leverancier en provincie. Niet alle producten hebben echter een vorm, materiaal of kleur toegekend. Indien je een product niet vind, probeer dan even deze 3 filters uit te zetten zodat je een groter overzicht hebt. Je kan ook rechtstreeks zoeken via de zoekbalk bovenaan. Daar kan je zoeken op naam of op de unieke nummer die elke leverancier aan zijn producten toekent. Nog steeds niet gevonden? Laat het ons weten!



Wat betekent de huurperiode? 


 Elke leverancier hanteert een standaard huurperiode. Dat is de periode die hoort bij de prijs die je naast het product ziet staan. Deze standaard huurperiode is bij elke leverancier anders. Wanneer je langer dan deze periode wil huren kan je via het dropdown menu ‘aantal dagen huren’ jouw eigen periode ingeven. THE RENTAL KLUB herberekent dan de huurprijs op basis van jouw ingegeven data en de coëfficiënt die de verhuurder per dag extra bijrekent. Zo krijg je een indicatie van hoeveel de werkelijke huurprijs per item bedraagt.



Sommige items worden verhuurd per verpakking. Geef ik bij het aanvragen van een offerte dan het aantal stuks in of het aantal verpakkingen? 


 Op The Rental Klub geef je bij het aanvragen van een offerte steeds het aantal stuks in dat je wil huren. Indien de leverancier per verpakking verhuurt, bv per 10 stuks voor bestekken of per 40 stuks voor glazen, dan kan je zelf je aantal al afronden naar een veelvoud van deze verpakking of de leverancier kan dat ook voor jou doen. De offerte die je van de leverancier terug krijgt bevat automatisch het juiste aantal.



Kan ik mijn offerteaanvraag nog wijzigen nadat ze verstuurd is? 


 Wij sturen jouw offerteaanvraag direct door naar de leverancier. Zij nemen deze in behandeling en sturen een antwoord terug op basis van hun stockbeschikbaarheid. Voor kleine wijzigingen raden we aan de offerte van de leverancier af te wachten en daarna de wijziging door te geven. Voor grote wijzigingen kan je een nieuwe offerte indien en in het opmerkingen veld vermelden dat deze offerte de voorgaande vervangt. 



Loopt mijn betaling via The Rental Klub?


 The Rental Klub stelt je in staat om op een snelle manier materiaal te vinden en een offerte aan te vragen. Wij sturen jouw offerte aanvraag door naar de leverancier en die handelt jouw bestelling verder af, alsook de betaling. Je betaalt dus rechtstreeks aan de leverancier en je zal ook van de leverancier een factuur ontvangen.



Kan het transport van verschillende leveringen/leveranciers gecombineerd worden? 


 De leveringen verlopen via de verschillende leveranciers en niet via The Rental Klub. Je zal dus per leverancier een aparte levering ontvangen.



Wat als er een probleem is met mijn bestelling?


 Bij afhaling of levering dien je de gekozen items te controleren/tellen en test je ook best de toestellen. Indien er een probleem is neem je contact op met de leverancier. 

Hou er rekening mee dat niet elke leverancier 24/7 beschikbaar is.

Niet gevonden wat je zocht?




contacteer ons