faq




We hebben hieronder de meest gestelde vragen opgesomd. 

Geen antwoord gevonden? Klik dan even onderaan op 'contacteer ons'.



Waarom ? 


Bij the rental klub geloven we in de kracht van het collectief. Door alle verhuurders op één plek te bundelen zorgen we voor een ongekende synergie en kunnen we potentiële huurders en verhuurders makkelijker met elkaar in contact brengen.  Een duidelijk overzicht staat garant voor een ijzersterke markt.



Hoe komen mijn producten op the rental klub? 

Afhankelijk van jouw eigen website zijn er 2 mogelijkheden. We kunnen een link ontwikkelen tussen jouw eigen website en the rental klub die ervoor zorgt dat de producten die op jouw site verschijnen ook op the rental klub terecht komen. Op deze manier worden jouw producten steeds automatisch up to date gehouden. Indien dit niet mogelijk is voor jouw website kunnen we de producten ook manueel uploaden.



Op welke manier komen mijn producten in de verschillende categorieën terecht? 


Op basis van de productnaam en de categorie op jouw eigen website worden de producten ingedeeld in de verschillende categorieën. Om het platform overzichtelijk te houden kan je hier zelf niets aan wijzigen. Mocht je een product hebben dat niet op de juiste plaats staat, laat het ons weten. Onze algoritmes worden constant geüpdate om ervoor te zorgen dat alles op de juiste plaats terecht komt.




Hoe werkt het systeem van huurcoëfficiënten? 

Om de gebruikers van the rental klub een zo goed mogelijke indicatie te geven van de kostprijs geven we hen de mogelijkheid om in te geven hoeveel dagen ze willen huren. The rental klub gaat dan automatisch de kostprijs van het artikel gaan herberekenen op basis van het ingegeven aantal dagen. Dat is de roze prijs die onder de artikelen staat. De finale prijs is nog steeds degene die jullie als verhuurbedrijf doorsturen aan de klant, wij zorgen enkel voor een indicatie.




Hoe komen de offertes bij mij als verhuurder binnen? 


Wanneer een gebruiker via het platform een offerte aanvraagt zal the rental klub een mail versturen naar jou als verhuurder met daarin de contact- en facturatiegegevens van de klant, het adres voor de levering, de eventdata en de producten die de klant wil huren. Als verhuurder heb je dan alle info om voor die klant een offerte op te maken vanuit jouw eigen systeem. Wij brengen dus de klant aan en daarna is het aan jullie om de klant een offerte te bezorgen en de verhuur verder af te handelen.





Wat kost het om mijn producten op the rental klub te zetten? 


In deze fase van the rental klub is het belangrijk om zowel verhuurders als potentiële huurders aan te trekken, daarom is het voor alle gebruikers op dit moment gratis. Wij houden jullie als verhuurder op de hoogte van onze next steps en ontvangen ook heel graag feedback over hoe we dit platform kunnen beter maken.





Kan iedereen materiaal op the rental klub zetten? 


We willen een breed aanbod aan materiaal op het platform krijgen. Daarom willen we niet enkel professionele verhuurders de kans geven om hun materiaal aan te bieden maar ook designers, kunstenaars, eventplanners met een grote stock,... Elke nieuwe verhuurder wordt echter door ons geïnspecteerd. Als particulier kan je geen materiaal aanbieden.





Hoe verloopt de verdere afhandeling van de klant? 


De volledige afhandeling van de bestelling, van de levering tot de facturatie blijft de verantwoordelijkheid van de verhuurder.





Sommige producten verschijnen niet op the rental klub, hoe komt dit? 


The rental klub toont enkel producten die ook op jouw eigen website toegekend zijn aan een categorie. Daarnaast kijken we enkel naar het onderste niveau in de categorie structuur. Voor meer info neem contact op.

Niet gevonden wat je zocht?




contacteer ons